onsdag 22 juni 2011

Life in a white box of coffee and ciggaretts !


God morgon kan man väl säga.. steg upp 20 över tio .. sitter o dricker kaffe i det vita vardags rummet och ska strax ner o röka. Planen för idag är ingen alls, sökte jobb igår så gott som jag kunde , hoppas på napp snart. Men blir nog o åka o skriva ut mina cvn ikväll så ska jag lämna in dom personligen på tänkbara arbetsplatser.

Jag har inte hunnit börja fundera på saker i vardagen som jag oftast gör.. e för trött för det en.. Men en ny grejj som har hänt e väl att grisen har fått jobb på mekonomen, Det går jätte bra för honom. Men han kan ju allt vad bilar heter så de e klart han passar! Han e så duktig o går upp varje morgon o kämpar på.. stor omställning från att sova på dagarna o inte göra något :) ! Stolt flicka har du hjärtat! :)

Vädret idag e ju lite bättre iaf, tur det.. jag hatar regn.. hoppas midsommar blir bra, vad vi ska göra då är ett stort FRÅGETECKEN men de löser sig ! :)

Ha en underbar dag allesammans o tat luuugnt!

SEYAH

Inga kommentarer: