tisdag 26 juli 2011

Am I on the edge ?



Näääee, inte riktigt! Men kan inte sluta uppskatta mitt nya tangentbord som kom hem på posten som gris gett mig! Han är ju ett likadant, men de här e nytt o mitt! Haha , näe men jag gillaren ! Idag som vart dagen har jag levt som en råtta i garaget o fixat o donat med alla boysen! På tal om råtta så hitta vi två döda möss... stackarna :( ..

Imorgon blir de lite små fix o sådär, ska sen på eftermidaggen när Jonas slutat jobbet hälsa på hans så super söta mormor! Länge sen ... Klockan e faktiskt fyra på natten snart... legat sen halv två till halv 4 o försökte somna... useless! Men gris har nog lyckats somna nu, hoppas de. Han ska för fan upp klockan sex imorgon!

OCH PÅ TAL OM MIMS ROLIGA SAKER ! , Sååå längtar jag som in i bängen till torsdag, KUTTA av håret heelt ! SKönt! Pust över detta ruffs! Om jag kommer ihåg ska jag ta en före o efter bild! Men garanterat en efter ! ;)

Take care , Ta vara på varann, var rädda om varann. Jag håller norge varmt om hjärtat och jag ger dom all kärlek o tanke från mig!

SEYAH

Inga kommentarer: