onsdag 27 juli 2011

Plåga dig till döds ditt svin!




På fullt allvar så är jag nått så fruktansvärt hatisk just nu. Den förbannade dåren , Jag önskar dig all olycka på denna jord. Hoppas du kommer lida utav alla sjukdomar som får dig och lida. Jag vill att du ska plågas, du ska leva väldigt länge o plågas till döds. Du är ett monster och du är så sinnes sjukt störd i huvudet att jag vill se dig död, MEN att du plågas skulle få mig att må bra. Fy fan vilket äckligt jävla monster du är. Du njuter av så fruktanvärt sjuka grejjer!

Plus att dom förklarar dig som psyksjuk ? Borderlinestörning ? Och Tvängsmässiga drag ? Fucking bull shit ! Klart att vi människor dömmer dig till de för att vi själva inte är totalt rubbade i skallen ! Men du din jävel... Du njuter av det. Ditt jävla svin !

Är så jävla upprörd över allt som skrivs om dig överallt! Det är ju det du vill! JAG vill inte att du ska få något som du vill din jävel! Du har satt ett helt land i sorg och dragit med hela världen i ditt sjuka verk ! Jag vill att du plågas Anders Behring !

Inga kommentarer: