torsdag 11 augusti 2011

Fötterna e de synd om ....


Våra små stackars fötter trampar vi runt med o de ska vi göra hela tiden, var vi en ska, så e de dom små stackarna som får jobba jobba, mina fötter gnäller lite idag. Var på stan med brorsan från tolv till klockan 5. Men brorsan drog tidigare en mig. Sen kom jonas o åt lunch med mig. Jag handlade lite grann. Två par byxor, ett linne , en skjorta , ett par skor och en ring o tre nagellack. O igår köpte jag en ny lur. Min gammla var så gott som slut... De blev en Samsung Galaxy s , MEN de e lite sperschul edition , haha.. Den e nämnligen rosa bak. Googla om du inte tror på de. Men den såldes typ bara i ett land eller nått sånt vad jag läste på internet. Men Jag har en ;)

Idag vet ja inte vad som händer. Tidigt lägg dags tror jag, ska upp typ 5 o följa med Charlotte o jobba! Hon kör lastbil ! De ska bli kul!

SEYAH

Inga kommentarer: