måndag 1 augusti 2011

Mims har hemligthet på gång igen !


Jaaaa, denna "sommar" har inte vart en sommar som ni alla kanske märkt. Men idag bjuder solen lite grann på sig själv, Men vill jag sitta i den ? Nej har den inte visat sig tidgare så skiter jag i det ! HELT okej o vara blek denna sommar enligt mig. Ogillar o ens kalla detta sommar. HOPPAS "sommaren" kommer i augusti som den brukar göra. Igår hände inte så mycket, cyklade till grisens jobb o vi åt på max tillsammans, han gick tillbaka till jobbet o ja satt kvar lite, då kom drottz o fluff till max o tog deras sällskap och vi pratade o pratade. Trevligt var det!

Idag blir det o åka till uppsala på hemligt uppdrag ! Ni får se vad de e för bomb jag släpper inom snar framtid! DEN NI ! ;)

Nu ska jag gå o slåss med mitt hår igen, just idag har jag lust o slita av det :) ..... det lilla jag har iförsig.... jaja !

SEYAH

Inga kommentarer: