tisdag 21 februari 2012

Fall so hard

I wanna run away from life, this time I have had enough. Everytime I feel pain in life, I'm broken. Shattered all the pieces of parts. Never thought I'd fall so hard. But after that Ill be stronger then ever and I will show you pain that Im stronger then you!

Hej och halå! En god middag senare och en halv semla och fika senare sitter jag nu här igen nöjd! Ska snart dra fram lite vindruvor och choklad och glass och godis och se topmodell sverige. Hoppas det F*N inte är lika dåligt som tidigare delar! Men Janice kan nog sätta liv i luckan på svenskarna ;)

På fredag blir det paarteeey för käraste Henttu fyller ju 23 år! Lilla killen börjar bli stor nu! Ska jag säga ?....

SEYAH

5 kommentarer:

Caroline sa...

parteeeey för mig dåå som fyller 20 idag? :( boo!! hahahha!

Unknown sa...

Han gav oss inbjudan om fäääääääst! ;)

Louise sa...

Hejsan! Vi är två tjejer som skriver ett projektarbete om Blondinbellas kommentarsfält. Våran frågeställning är vad är det som sker i kommentarsfältet och vad det används till. Vi tänkte höra med dig om vi får ställa två frågor?

När du kommenterade på Blondinbellas inlägg om Bahamas, ville du få svar och åsikter från andra läsare, eller ville du att Blondinbella skulle läsa och svara på vad du hade att säga?

Vore jättesnällt om vi kunde få ett svar. Vi vill också påpeka att du blev slumpmässigt utvald när vi läste kommentarerna och att du givetvis är anonym i vår uppsats. :)

Unknown sa...

Okej visst. Jag ser bara en fråga vad jag ser men den svarar jag på.

Mitt kommentar var riktat mot både Bella och hennes läsare. Kommenterar aldrig saker. Men efter det inlägget hon gjorde gick alla över styr!

A&L sa...

tusen tack!