fredag 3 februari 2012

once you have to be strong, you find all that you need to be.

Ja hejsan! Torsdag natt till fredag. Som ni vet hittar jag alltid saker o kritisera.. Nästa grej är faktiskt att folk kommer med rena bortens grejer! Med andra ord, bortförklaringar! Man har de på grund av det, si på grund av det och hit för dit och ja för fan sicka ursäkter det kommer nu mera. Man ska ha svar på allt, och dra en kommentar som : Jag är ju precis som alla andra, Normal. Och en fråga nu, VAD är normal? Oavsett fråga eller sammanhang, VAD är normal? Vem bestämmer det till och börja med ? Jaa.. fyfan.. spöken som surrar runt i huvudet på mig som gör mig galen..

Skit samma. Imorgon blir det fest hemma hos Henttu och Madde, dom bor tsm nu mera. Mycket fint par och ger mig glädje runt om sig, längtar!


SEYAH

1 kommentar:

alexander sa...

Hej! Rösta gärna på mig till årets affärskreatör 2012. Jag kan vinna en plats på handelshögskolan i stockholm. Du kan även vinna en plattång på min blogg om du är med och röstar.

http://utmaning.hhs.se/rosta/alexander-berglund