fredag 2 mars 2012

The day is here!

Ja hejsan! Jag gick upp runt tolv idag, Vaknade av strålande sol sken och det gjorde mig glad. ar dock super hungrig och är det fortfarande. Ska laga hemma gjorda biffar med kokt potatis stekt lök och brunsås när Jonas kommer hem från stan. Han är där med sin mor och handlar kläder till Dubai och sysslar även men hemlisar tydligen.. Frågan är vad denna fredag och lördag kommer bestå av.. han e hal som en fisk och beter sig skumt.. ja men snart får jag nog veta!

Ska fixa och dona lite här hemma inför imorgon, Ska försöka göra lite i taget så jag inte blir sjukare/sjuk igen. Sen är det bara att sätta på sig spackel och schyssta kläder och glida upp till stockholm för tidig födelsedags middag :)

Ska bli kul att berätta vart vi ska äta och så efter jag vart där! Det är ju hemligt det också .. -.-

SEYAH

Inga kommentarer: