onsdag 28 mars 2012

Ett inplantat rikare!

Jag fick en riktigt god nyhet nyss, Jag har ju som ni alla kanske vet tandställning. Varför ? Jo för att jag har en mjölktand kvar e nere käken och jag har opererat ur den tanden som skulle ersätta den mjölktanden låg i mitt hakben och den skulle aldrig lyckats ploppa upp där den ska. Hoppas ni förstår vad jag menar, Men då kom man till nästa fråga, jag måste ju ersätta min mjölktand med ett inplantat. Och fick idag veta att jag får det helt GRATIS så fort tandställningen har gjort sitt jobb! Underbart !
Det tackar jag verkligen för.

Men, idag är en dag jag haft i huvudet sen mars månad började, Snart fyller du år.. och idag är det din födelsedag, Blir lite annorlunda att fira dig såhär när jag vet hur det brukar gå till. Du ringer och säger det klassiska, Kom över! Finns massa gooo saker här och så dricker vi kaffe o röökeer!! Åh.. :/ Du e saknad.. Men jag kommer ikväll och tänder ett ljus och grattar dig <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh det gjorde ont att läsa och med den känslan kan jag bara ana hur ont det gör dig... Men ni ses ikväll, om än på ett annorlunda vis men hon ser dig, hon kommer alltid att se dig! Du bär henne med dig i hjärtat och det Mimmi kan ingen ta ifrån dig!