lördag 31 mars 2012

Hate this part off life, eller ?

Klockan e nu tre en fredag natt. Inte trött, inte pigg, inte slö. Jag bara är.. vet inte om jag ska säga att det är positivt när jag sitter och bryter ihop var femte sekund av Titanic. Men aa, något är det ju iaf. Titanic är en av de bästa filmerna genom alla tider.

Hoppas det blir bättre väder imorgon. Så man kan röra sig utomhus utan att behöva ha både regnställ/vinter jacka/skinnjacka/paraply på samma gång. Stört väder idag. Jag handlar lite små prylar idag och sen åkte jag hem och tog det väldigt lugnt. Tittat tv och funderat fram och tillbaka på det ena och det andra.

Imorgon vet jag inte vad som händer tyvärr, så vi skippar det och tar de imorn istället! I maj vet jag iaf att jag ska med mor och far några dagar, ska bli så jävla skönt o komma bort från den här stan.

SEYAH

Inga kommentarer: