tisdag 20 mars 2012

Shopping !

Ja hejsan, Jag var iväg på morgonen och efter det gick jag ner på stan. Hade inte förväntningar alls på H&M. Men gick in dit och hittade plagg på plagg! Shoppat en hel del prylar och även en maxfactor läppglans, MEN nu till det stora ögonblicket! Byxorna jag letat efter, längtat efter, bara VILL HA, hängde där rakt upp och ner! Gick i rask takt emot dom och bad för mig själv att storlek 34 MÅSTE finnas snälla snälla tänkte jag. Längst fram hängde ett par i strl 34! Damn it tänkte jag måste kolla igenom alla för o se om min tur verkligen var tur. JAPP ! Det fanns ett par i min storlek! Jesus så glad jag e nu ! :) Dom e så sjukt fina!!

Nu väntar jag på far. Jag ska med och handla, Har en jävla lista med saker som ska handlas.. Men men. Hoppas alla får en fortsatt skön dag, Och tacka fan för att de ser ut som vår ute igen. ( Trodde nämnligen jag sov när jag ställde mig i fönstret) Tror det var en önske tanke helt enkelt..

SEYAH

Inga kommentarer: