torsdag 1 mars 2012

Sjukling goes frisk ?

Hejsan ! Klockan e nu tio i två på natten. Vi gick och la oss för en o en halv timme sen. Klarade inte av att ligga kvar. Jag var så hungrig så gick upp och gjorde mig en ägg macka. Har nu ätit den o nu känns de bra igen. Ätit super dåligt e tre dagar för att jag vart sjuk, så jag spydde tidigare idag, bara vatten dock.. Har fått i mig mat idag så nu känns de som jag börjar bli frisk kanske? Det vore perfekt, ska ut och handla kläder till Jonas imorgon om vi orkar. och sen ska vi ju tydligen på romantisk middag på fredag. Hr gulligt e inte det ? På lördag blir de att ta min oskuld på systemet och äntligen få göra min favvo drink!! Baileys cofee! Mmmmmmmm vad gottttt !!!!!!!! Nu blir det en cigg sen läggdags, viktigt o vila som man blir helt återställd !


Kram och god natt !

Inga kommentarer: