torsdag 1 mars 2012

Torsdagen ....

Ja idag händer inte mycket.. Har vilat vilat vilat.. Och Jonas det samma. Nu e han på stan med sin mamma och handlar skor, jag sov när han gick så jag vaknade upp med en söt lapp bredvid mig :) jag e så äckligt sugen på sushi så det är galet!!! Vill verkligen ha det..

Imorgon har jag inget annat till val en att börja fixa här hemma till festen på lördag. Får göra lite i taget :). Sen på kvällen tror jag ? Att jag och Jonas ska på den där middagen i Stockholm.. Får se vad han har för överraskning.. Men när den e "över" återstår ju en till hemlig !? Haha kul att fylla år ... :). På lördag eftermiddag åker vi till mamma och pappa på födelsedags fika och sen blir det nog hem och fixa det sista inför festen! Ska bli kul att ha alla vänner här.

Nu ska jag vila vidare! Dom senaste dagarna har jag uppdaterat bloggen från mobilen och iPaden.. Så trött e jag att jag inte ens orkar dra igång datorn.. Fy stackars mig va... Haha.

Seyah

Inga kommentarer: