onsdag 14 mars 2012

Totalt off side

Sheena!! Jag har ju mina perioder när jag skriver bloggen. Fick dock ett klagomål nyss så då får jag väl göra gumman glad och skriva ett inlägg! Har funderat sedan min födelsedag om hur jag ska börja skriva, hur och varför. Men det gör jag när jag verkligen samlat alla händelser i huvudet och kan dela min glädje! Det är en av dom bästa dagarna i mitt liv så det e inget jag bara skriver sådär! Men ni ska få veta exakt vad som hände och hur jag kände i det hela. Det slutade i glädje tårar till slut! Haha jaa.. tänker jag tillbaka ler jag för mig själv. Underbara människor man har i livet. Jag är lyckligt lottat !

Jag väntar på min Papii som ska hämta mig like always, dunkar musik och gjort mig i ordning nyligen. Nya kläder sig. Men vill ha nya skor... ska ta ett roligt kort någon dag här och skriva ner ett citat min Jonas brukar säga då jag alltid sagt ÄH! Men jag tror gubben har någon mening med det han säger.. ;)

Nej nu ska jag chilla vidare. Puss på dig Nikita ;) <3

SEYAH

Inga kommentarer: