söndag 25 mars 2012

True story about my life.

Jag var en vild tonåring och varit vild från jag var liten. Jag har alltid varit den stökiga och bråkiga i skolan. Jag har rökt sedan 9 år tillbaka och har festat och haft allt detta för mig från mycket ung ålder. Been there done that.

På den tiden var alla dom lugna barnen, som inte rökte, festade, var ute sent på nätterna, eller åkte moppe , eller så vidare, På mig om hur farligt allt är, Inte röka, Men guud Mimmi du kan inte dricka nu du e ju bara ett barn! Jag har hört såå jävla mycket och samtidigt som dom varit på mig tror jag att det var avundsjuka att dom inte vågade lika mycket som jag. Jag körde totalt mitt eget race. Jag hoppade av skolan i 8an. Då var mitt liv en misär och jag har kastat bort mitt liv fick jag höra.

Idag ser jag på dem människorna, Dom lever det livet jag gjorde då, IDAG. Det ska supas fullt ös medvetslös, vilket jag själv inte ens gjorde som barn!? Man e södertäljes party pingla och det är man stolt över. Vissa av dom har börjar röka, Andra gör bort sig stort och lever livet fullt ut för att dom aldrig gjort det och inte vet hur man ska kontrollera allt som man helt plötsligt "får" göra.

Vet inte vad som e bäst, Men enligt mig så har jag vuxit så mycket mer en dessa människor. Som sagt , been there done that.

Bara en funderare för dagen!

SEYAH

Inga kommentarer: