onsdag 11 april 2012

Nya vägar nytt hopp

Shena, inte skrivit på ett tag men det hör till det vanliga som ni vet. Huvudsaken är ju att jag kommer tillbaka. Nu ska jag försöka komma ihåg vad jag gjort hela påsken..

I fredags så åt jag och Jonas middag hos mina föräldrar sen gjorde vi nog inget speciellt. I lördags så åt jag mat hos mor och far och såg senare på en film, riktigt skön dag. I söndags bastade jag Sami Jonas och Nikita, Riktigt skönt faktiskt men hade inte skadat o basta en halv timme till :) I måndags åkte jag med Nikita till stan o fixa lite små saker o så, Sen åkte vi till sjukhuset och köpte jätte goda ost och skink mackor,ett tips bara ;). Sen åkte vi ut till grabbarna grus och tittade på när dom körde cross, jag åkte en sväng med Jonas på Mattis hojj faktiskt! Kul men vill bara ha en fyrhjuling.. Det är min påsk i korta drag :)

Jag har skickat in CV och personligbrev till ett ställe idag som Ina tipsade mig om och så. Tackar massor massor för det !! :) Och skulle jag ha turen så är det en av dom jobben jag velat jobba med väldigt länge! Super kul verkligen så håll tummen nu för fan, (två ger otur).

SEYAH

Inga kommentarer: