tisdag 22 maj 2012

Dry her eyes..

She is losing her mind, She is all over the place, she want to go home, no place to go. She is lost inside.. Käraste lill mamma.. Orden går inte att beskriva, men när mitt hjärta säger gå till henne och ta en kaffe, så brister jag ut i tårar. Tänkte det nyss , och jag klarar inte utav känslan att inte kunna gå till dig. Du var så mycket mer du någonsin kan förstå. Ingen kommer förstå det någonsin, men så mycket som jag vart hos dig tyder på hur mycket jag tyckte om ditt sällskap. Nu när du är borta så känns det som ett stort svart tom rum som ingen kan fylla upp, din röst alla dina grejer du hade för dig är helt borta. Jag tänker och tänker och jag skriker inombords .. När jag pratar om dig ler jag och blir så himla glad, men i mitt hjärta gråter jag varje dag. Nu är du borta och jag kan inte ta dig tillbaka. Jag saknar dig... Den dagen du lämnade oss insåg jag att saker aldrig kommer bli som förr igen. Det är tungt.. Jág saknar dig... :'(

Inga kommentarer: