torsdag 7 juni 2012

Studenten,tandläkare, två års firande!

Heejsan! Jag sitter här och nu sökt jobb och ringt och haft mig. Nu har jag gjort mitt för dagen! 13:25 har jag tandläkare, morsan ska med så det blir rätt alltihopa. Dom verkar inte ta en 20åring på allvar, då får morsan göra sitt helt enkelt! Efter det blir det nog lugnt, Imorgon är det andra bullar, FÖR DÅ TAR NATTIS STUDENTEN !!!!!!!!!!!!! WOHOOOO :D ! Det blir att åka ut till hennes skola titta när den lilla skiten kommer springandes ut genom dom dörrarna för sista gången och sen ner på stan för att se henne röjja loss på flaket! Så glad för din skull! Sen blir det fika och så hemma hos henne. MEN det är inte det enda att fira, För imorgon har nämligen jag och min kar varit tillsammans i två år! Inte illa pinkat va? ;) Nej jag är super glad att ha han e mitt liv och han är värd allt o lite till! :) Love you <3 Nu ska jag stoppa något i magen och sen börja fixa mig lite! BYE

Inga kommentarer: