onsdag 18 juli 2012

Den här "sommaren" är patetisk.

Och  jaa, för en gångs skull kan jag inte vara bitter å dom 20 liknande status uppdateringarna.. Jag brukar få psykbryt på dom men nu är det helt rätt. VAAAART ÄR SOMMAREN? VÄRMEN`? 14 GRADER I JULI? osv... det är helt sant, den som trivs med detta hagel åska och regn är det stora fel på i huvudet. För nu har vi haft det såhär i veckor. Läste att man kan bli riktigt deprimerad i sånt här väder. Och då blev man verkligen depp. Jag känner inte av det men de finns nog dom som gör. Ordet väder får mig o rysa nu mera!

Idag vaknade jag med känslan idag blir det jag och tvn. Inget annat, lugn och ro, ingen som stör mig, och bara få vara ifred. ME MY SELF AND I.

Ha en bra dag nu och hoppas ni som älskar det här vädret flyger iväg.

BYE

1 kommentar:

Sophie sa...

Håller med dig. Den här sommaren var en rejäl flopp.