fredag 3 augusti 2012

Vad har hänt med mänskligheten ???

Hejhej! Facebook är en bra källa för att se hur folk resonerar. Det kommer ju ut så mycket olika grejer som man ska gilla eller kommentera för att visa vad man tycker om saken dom frågar.

Och det jag nu såg är hur ÄCKLIGT lata och bekväma människor börjat bli, Kolla tillbaka på 70,80 talet. Där hade alla en stil, folk brydde sig om hur man såg ut. Och hade dom fött barn så ser det inte ut som de gör på många idag, "Jag har fött barn jag får klä mig hur jag vill, jag har blivit mamma" Ärligt talat, alla dessa mjukis byxor och stora fula lodis tröjor ni vandrar runt i. KOM igen tjeeeeeejer, ha lite stil!

Den som säger att mjukisbyxor är snyggare en ett par Jeans må vara helt efterbliven. Jag tycker att människor idag är så inne i sig själva. "Jag har pojkvän han tycker jag är vacker" Ja jo men sen när de tar slut börjas de genast med snygga kläder o smink, jag vet inte jag ogillar allas jävla obalans.

Jag är som jag är, jag tycker vad jag tycker, ni alla får tycka precis vad ni vill, men bloggen e min och vad jag skriver är det jag tycker.

Det finns flera jag känner som fött barn som är hur jävla snygga som helst både under graviditeten och efter, dom släpper liksom inte taget. Och det älskar jag, en gravid kvinna med riktigt snygg outfit är riktigt imponerande idag för de händer liksom inte längre.

Hoppas alla som får utbrott över detta inser att detta går till dom som är förslappade och inte börjar med det här södertälje felet och ta åt sig för precis ALLT som kanske rör ens egen person. ;)

Inga kommentarer: