fredag 19 oktober 2012

Saknaden av en vän


















Kan många gånger helt plötsligt bara slå mig. Det slår mig från
ingenstans att jag aldrig nånsin kommer få träffa henne här på
jorden. Att aldrig kunna se henne, prata med henne eller inte ens
glida in på en kaffe.. Idag slog det mig. Det fick mig att nästan
känna mig helt tom och värdelös. Varför, jo för att det enda jag
önskar är henne tillbaka. Men jag kan ju inte det. Och det är ju
där min smärta sitter. Aldrig mer snurrar i mitt huvud. Det är så
sjukt vad ont det kan göra i ens hjärta när man förlorat någon som
är älskad. Men oavsett om du finns här eller i himlen så älskar jag
dig för evigt. Den dagen vi ses, Kommer jag äntligen att gråta av
lycka. Du har gett mig så mycket svar på livets stora frågor alltid.
Men du kommer aldrig kunna svara på, varför just du? Varför så
tidigt? Hur som, en dag ses vi igen och jag längtar verkligen. Vila
i frid och glöm inte att sätta igång kaffet när du vet att det är min tur.

Inga kommentarer: