lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag på kartan !



Good morning folk´s ! Idag är det alla hjärtans dag och vad händer då? Jo solen står på topp och inte ett moln på himmlen ! Uberskönt! Men nu ska jag skriva lite om min morgon.. Vaknade klockan 10 först.. konstigt låg och vred och vände i sängen.. somande och vaknade sedan halv tolv.. kom mamma in och frågade om ja var vaken och då berättade hon de tråkiga nyheterna att Ludde o charlotte ska gå ifrån varann.. De suger i mina ögon hemskt ! .. Men men.. sen gick jag ner och kokade kaffe och sprang på toa sen tog jag min kaffe kopp och skulle gå ut DÄR såg jag solen och jag vart så så lycklig alltså! haha ställde mig mot vägen på huset och bara njööööt rent ut sagt ! Så mysigt.. Men var ju tvungen att gå in för hade pappas skor och håret stog åt alla möjliga håll ! Anna messade och fråga om jag ville äta tacos med henne och brorsan idag.. de tycker jag låter great! Fins de mat förvänta dig att jag fins i närheten ! (I´m the food looover) Så de blir middag hos brorsan.. Pratade med robban igår (min halv bror om ingen visste att jag hade en) han skulle festa och så men vi skulle nog ses någon gång i veckan om jag inte får något jobb inhoppande ! Saknar han faktiskt.. Sen senare ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på faktiskt.. Hoppas man hittar på något kul.. Träffa henttu en sväng hoppas jag också på underbar kille e han ! Meeeen.. nu ska jag nog driva lite på internet sen vet jag inte vad jag gör ! Skriver ikväll om jag inte blir ute för sent !

Puss o kram ha en underbar dag ! Puss Mimmi

Inga kommentarer: