måndag 16 februari 2009

shopping runda i sthlm

Shululu gott folk ! Idag har jag och mammsen varit i stockholm ! först på östermalm och leta skor, sen någon galleria där någonstans .. ? Sen iväg till södermalm galleria eller något sånt ? inte en aning läste bara på skyltarna vi åkte förbi. Sen åkte vi till gallerian mitt i smeten i stockholm. Hittade ett par skor där. skit fräna faktiskt..har säkert gott 2 mil sammanlagt idag och sen bil åkande säkert 12 haha, men iallfall.. började bli hungrig men mamma och jag for mot skärholmen där hittade jag mitt andra par skor.. så niiice ! Sen köpte vi med oss macdonald´s och åt i bilen. åkte hem släppte ut hundrna och ner på stan för att klacka mina skor.. när dom var klackade med stål så skulle vi åka hem. Där fick mamma syn på en skoaffär och vi gick in där , och där fick jag synd på mitt tredje par.. as snygga dom också ! Sååå ja är helt slut i fötter och ben och huvud. och om ni inte visste är jag kort kort hårig så under den tiden vi gick runt på östermalm dog mina öron också.. dom vart så kalla så jag kände inte ens av dom.. Men dom vaknade så småning om vi gick in och ut ur affärer haha ! Nu är jag hemma och gör ingenting ! joo väntar på att brödet jag tog ur frysen ska tina så jag kan göra hemma gjorda vitlöksbröd ! sååå mummsigt ! Idag åt vi tjocka revbenspiell eller hur de stavas.. och engelsktmos eller vad de nu e mamma har sagt att de är med broccoligratäng på sidan .. så jävla gott var de alltså.. men vill verkligen att brödet ööökar sin tining ! haha.. men men ska driva lite på internet sen ska jag kolla brödet igen !! Just de fotningen igår gick as bra ! no problems at al ! Klipptes ju också men de vet ni ju nu !

Puss&Kram Mimmi.s

Inga kommentarer: