måndag 9 februari 2009

Första inlägget !

Vacker bild inte sant ?!
Hej hej gott folk ! Hoppas de glädjer er att lilla jag öppnat ennu en blogg ! Har nämnligen två nu men den andra har jag bara bilder på faktiskt mina modell bilder ni kan gå in o kolla där hur de ser ut tycker jag ! : http://www.zoderstrom.blogg.se/ , Have a great time then !

Idag vaknade jag tog de lugnt drack kaffe och rökte lite o så.. sen gick jag en promenad till Monica och vi pratade och så rökte och drack fanta exotic thrill ! I lööve it ! Sen kom pappa och hämta mig faktiskt senare på kvällen runt 6 tror jag.. var trött o så dess utom hade monica åkt iväg med sin pappa redan så då var de bara ja o kitty kvar.. men iallfall ! Kom hem åt satt på datan , rökte , datan åt, sedan datan , åt sen röka tv sen är jag nu tillbaka här igen och ska snart ut o röka ! Min helg har vart ganska bra åkt skridskor med adam och hans morbror. Borde lyssnat på adam men som sagt ja lär mig aldrig ! Sen hade min bror inflyttningsfest på fredagen kom lite i oårding nu men aa åkte skridskor på lördagen men aa iallfall ! Vi hade de roligt hos min bror och skratta i frid och fröjd och nu vet jag inte vilken dag de e ? e de söndag eller måndag ? iiinte en aning faktiskt... Och en sak jag för första gången i mitt liv vet innan jag fattat att de redan vart ! De är alla hjärtans dag på lördag ! första gången ja inte missat de ! vad fan e de för dag igentligen? En dag till för alla som äger en butik för att få in exktra pengar precis som jul och allt annat !? nej crap dag inget för en hårding som mig ;) Haha..

Men ska sluta plåga er nu ! Ha de bäst puusss

Inga kommentarer: