tisdag 10 februari 2009

Gooood morning

God morgon på er gott folk ! Igår somnade jag väldigt sent.. Pratade lite med Adam och så och hade överhuvudtaget jätte svårt att somna ... Började bläddra igenom mina tidningar och kollade på olika poser och vinklar och massor.. Sen väckte mamma mig 5 över elva låg kvar och sträckte på mig och tog de luuugnt , tills jag får ett mess av Adam där han skriver : Kommer förbi dig snart med din laddare. Och vad hände då ? Jo jag får rå panik slänger på mig mina silkess byxor drar på mig en stor t-shirt och sätter upp håret och ett pannband och springer ner för trappan i världens fart sätter på kaffe , och sen in på toan ut därifrån och tar en kopp kaffe och sen gick jag ut.. Där kom han och min första tanke var ( FY FAN VAD JAG SER UT ) Men jag tog de med godan ro och sa : Ser ut som ett AS. Men de gick fin fint haha var inte så farligt som jag trodde de skulle va ( Mimmis standard, se alltid pigg och fräsch ut ) Men men måste alltid finnas en första gång i allt här i livet ! Men men slut pratat om det skulle höra av mig senare till han iallfall :). Ja allihopa vad ska Mimmi hitta på idag då.. Joo kanske ringa Monica lite och så.. kanske går över en sväng på en kopp kaffe eller så.. får se . Morsan ska iväg med mormor någnstans men vet iiinte vart. Men kanske skriver ikväll och berättar vad som hänt ?

Have a great day folk´s ! Pusss

Inga kommentarer: