tisdag 10 mars 2009

Tankar

Hej.. måste bara säga att .. visst modell jobbena är jätte roliga , Men de är kul de är de enda, Mina bilder säger inget och är såå missnöjd med allt så vet inte om jag ska fortsätta. varför ta upp folks tid och pengar med en modell som inte kan leverera eller uttycka sig ? Jag ser inge bra i mina bilder. Och vill inte förstöra för andra. har tänk och de fins så många andra tjejer som kan mycket bättre en mig. vet inte vad jag ska göra var bara tvungen att skriva det... / Ledsen Mimmi.s.

Senare denna dag skriver jag igen :

Hej, är så trött på detta bloggande läser man folks bloggar låtar de alla likadant ! Jag tog en promenad , jag satt nere på stan med min bästa kompis arne , jag har myskväll framför tvn ? Asså lyssna nu noga era södertälje luffare som tror ni är blondin bella : Jag tog en promenad = Det var jobbigt rökte flera cigg och gick sedan hem och tänkte gud skulle stannat hemma . Myskväll framför tvn = Fins inget annat o göra de e de sista altrenativet och de vart de.. (synd att ingen vill hitta på något ) Jag fikade på stan = Tog en bulle eller en kaffe eller något sånt skit som många anser som fika på stan. Alltså är så trött på att alla människor tror att dom är fina ? Vi är vanliga jävla södertälje bor ? vet ni hur andra ser oss ? Som luffare ni kan aldrig bli dom som har kända bloggar för ni leker de livet ni ööönskar ni haft ! detta kommer aldrig ske ! Inse nu fakta södertälje bor precis som mig VAR ER SJÄLVA och inse att ha en personlighet och egna ord så blir era bloggar LIIIITE annorlunda mot resten av södertälje OCH stockholm och snälla ta åt er har slutat läsa allas bloggar på grund av detta! SE YAH !

Inga kommentarer: