lördag 7 mars 2009

Hej Folks!

Hej hej på er ! har inte skrivit på veckor tror jag.. har inte haft lust eller tid faktiskt. Förra veckan var helt rubbad, Jobbade söndag,onsdag,fredag,lördag Och efter jobbet på lördagen när jag kom hem hade jag 30 min på mig att springa upp till lokalen där johanna och alla skulle fira hennes 18års dag ! Pust säger jag.. denna vecka har vart lugnt .. och de har vart skönt.. igår var jag med Palle o Hallon o Adde o brorsan hos Hallon. Seanre på kvällen drog vi hem till brorsan och där var Anna och hade några vänner. Trevlans trevlans.. Är jätte seg idag faktiskt. Bara trött helt enkelt. Tom´s soffa är inge vidare att sova i så brorsan eller jag får investera en madrass i fram tiden haha ! Men men Sitter hemma och gör inget åt nyss o ja tror jag åt fööör mycket so vanligt blir så mätt så jag inte kan röra magen överhuvudtaget ! Så data stolen funkar perfekt ! Vet inte vad jag ska göra ikväll faktiskt.. Blir nog bara hemma faktiskt. ins inte mycket mer att göra . Vill säga GRATTIS till Tiia som idag fyller 18 år ! Grattis där gumman hoppas du får de roligt ute på krogen ! ( Antar att du ska dit ? ) Men men Hoppas ni andra folks får en skön kväll och deppa inte försök gör något roligt av de tråkiga ! Puss o Kram Mimmi.S.

Inga kommentarer: