lördag 18 april 2009

TILL FÖR ER SOM BESTÄMT ER

E-ay, e-ay
E-ay, e-ay (Remix)
E-ay, e-ay (Rainforest Entertainment)
E-ay, e-ay (Creation Sound)
E-ay, e-ay (remesclando)
E-ay, e-ay (kom igen nu, kom igen då)
E-ay, e-ay (dos mil cinco)
E-ay, e-ay

[Brygga]

Träffades en gång för länge, länge sen
Träffades en gång i stockholms staden novaden
Va krusty blomman som jag haft på min äng men
Giftet som du lämna vid mig den har jag än
Så säg (förklara de för mig, q paso mejor?)
Förklara de för mig (a donde esta nuestro amor?)
Förklara de för mig (mami jag saknar dig sååå)

[Martin Bentancourt]

Stick från mina tankar
För jag vill inte ha dig där
Å tanken på dej gör mig, den bara skär
Jag vill inte gråta för dig igen
Å jag ska aldrig mer tro på kärleken

[Refräng]

Jag ska aldrig blir kär igen (e-ay, e-ay)
Å jag vill aldrig bli kär igen (e-ay, e-ay)
Ey, jag vill aldrig bli kär igen (e-ay, e-ay)
Jag vill aldrig bli kär igen (e-ay, e-ay)
För de man ger får in-te tillbaks (tillbaks)

[Martin Bentancourt]

Tiden den går så jag ser till att komma bort
Bort ifrån dom platserna som påminner om oss
I en annan famn har jag gråtit ur min sorg
I en annan säng har jag glömt bort din doft
Nu ere bara jag igen, bättre så, bara jag igen (e-ay, e-ay)
Bara jag igen men när ensamheten kommer
Då ere jag som drömmer om att få träffa någon igen
För en man behöver en kvinna
Nu ere dags för en man å gå ut å finna
För hjärtat att trassla övervinna (säääkert ska jag de)
För…

[Refräng]

[Brygga x2]

För hon fyllde mig me kärlek, jag blir så tom
Å jag glömmer aldrig bort hennes sista ord
(Jag älskar dig inte lääängre)
För vi lovade vår kärlek, nu känns allt så tomt
Å var andetag jag tar utan dig gör ont
(Jag älskar dig inte lääängre)

[Martin Bentancourt]

De här é historien om kärlekens gropar å avgrund
Den bor i mig för jag har livet med annan (bra stund)
Beroende av dig som om jag vore helt knarkdum
Ta’t lugnt mannen, ja hon behöver sitt (andrum)
Så svårt å inse att jag inte längre din (charmkung)
Hårt å ställa sig om å inte älska dig (alls nu)
Halva mitt hjärta blev kvar hos dig (fuck dig)
Jag har rannsakad mig å kommit fram till att…

Inga kommentarer: