lördag 18 april 2009

Helo

Hejsan alla glada ! Igår var jag för plåtningen för H&M det gick bra ! första fotingen själv andra fotningen med en annan Kill modell. Roligt var de Robert rydberg (stylist) måste nog vara den roligaste varelse på denna jord, PLUS att han är så egen ! Fins verkligen ingen människa som ens är i närheten av hur han är ! Stort plus till dig ! Trevliga människor och dom andra modellerna var trevliga dom med ! Sköäna dialekter där ! Jag var så jävla trött när jag kom hem igår så jag fatta ingenting. Somnade och vid 8 tror jag vaknade vid nio, skrev till Sunken. sen klockan tio vaknade jag och drog på mig kläderna och stack ut till sunken. Åkte till glashyttan ett tag och sen åkte jag hemåt. Kom hem och gjorde inget såg tv sen gick jag upp och skulle sova, tror ni de gick ? NEJ.. Låg där i minst två timmar och tvingade mig själv att bli trött ! Sen vaknade jag klockan 1 och skulle gå ner och dricka kaffe, och vad hände ? JO kaffet var slut.. Fan vad arg jag blev.. Suttit vid datan och sen kom pappa hem för någon timma sen då fick jag min kopp kaffe ! Inte en aning om vad jag ska göra efter jag ätit faktiskt..

På måndag ska jag på casting för ett foto jobb och se om dom vill ha med mig i projektet eller inte, Får hålla tummarna. Sedan fredag ska jag träffa Ennu en modellagentur från Japan ( träffade en igår efter H&M) GO NIPON ! Haha , Men men ska väll sitta här och lyssna på min ÄLSKLINGLÅT beyonce - helo !!! Fyfan vilken tur att susse hade den ! (är rädd för de där med nedladdningarna asså fyfan för de haha ! )

EN TILL BRA LÅT : Martin bentancourt . kär igen !!!

Se yah later aligator ! Puss o kram

Inga kommentarer: