tisdag 9 juni 2009

Hej hej allihopa !



(En av mina roligaste jobb ! otroligt bra människor !)

God morgon på er ! Sovit otroligt bra inatt ! Såg på film hela dagen igår med Ken, såg samma film två gånger, men vadfan den var bra ! Idag vet jag inte vad jag ska göra, redan druckit två koppar kaffe och vill ha mer , men nej det ska jag INTE göra. Jag var ju i London från torsdag till lördag i helgen, ( kommer inte ihåg om jag skrivit de ) Men iallfall, tidningen Love magazine var de för, två olika outfits, en när jag låg och tittade ut i ett fönster och röker, och en på en stol och titta ut och rökte, D&G kläder var de jag hade på mig. Sen åkte jag hem efter plåtningen, hade ingen bredvid mig på flyget hem så kunde sträcka på mig !

När jag kom hem hade Tom sin födelsedags fest ( min bror ) Och drack en grogg o en cider osådär, morsan o farsan o min moster var där också, Bra sätt att komma hem på.

På Tisdag drar jag till Paris och jobbar, Kommer hem senast den 17 juli. Ska bli skönt att komma bort men endå inte ! Jag får se lär finnas en data där jag kan skriva om vad jag gör !


Men nu ska jag väl sluta skriva o hitta på nått annat.

Puss o kram.

1 kommentar:

puma sa...

jag vet vem du är. du är min lillmatte. just det Puma här. jag har också en blogg josefinepuma.blogg.se du e så stilig själv får jag skämmas när jag är ute med min fågelskrämma till matte. som du kanske vet så modelar jag inte lika bra som du, jag får bara åka till någon köping med torpedsarie. dumma biffen tar min uppmärksamhet. nu övar jag på att stå men matte fattar inte hur det ska göras. suck. kram puma