söndag 7 juni 2009

"Uppdatering"

Sha, jag märker att ni vill ha lite svar.. Så ska väll börja med de nu då..

Jag har varit i london från i torsdags till igår, Jag jobbade för tidningen - Love Magazine. Jag åker till Paris den 14de och är där ett par veckor o ska jobba.

Hur allt detta med mitt modellande börja var min mammas kompisar, Dom sa alltid att ja ska söka o så vidare, Nej var mitt svar. Och dom höll på och höll på, sen åkte ja o morsan ner till götet där dom bor, Och där kommer dom med ett papper, dom hade skickat in bilder på mig typ nyvaken på en hundutställning... Och Mikas ville att ja skulle komma upp o träffa dom konstigt nog.. Och de gjorde jag.. Meen jag hoppade av. (detta var alltså förra sommaren) På grund av att jag inte visste vad jag ville eller något. Men så för 3 månader sen så tog jag tag i mig själv och ändrade på mycket i mitt liv. Och Mejlade Mikas o sa att jag gärna skulle vilja testa på det. Och nu är jag där jag är idag.. Så de var så allt började.

Det roligaste jobbet hitils är väl Prada jobbet jag gjorde. De var bara så spontant och de var första gången iväg utan mamma eller pappa utanför sverige, hela upplevelsen var bara så roligt, och träffade massa nytt folk och så kändes de bara så bra med alla som var med fotografer o så vidare !

Det var väll de.. Så ja nu ska ja väl göra nått annat en att sitta här o skriva.

Take care ! Puss

Inga kommentarer: