torsdag 25 februari 2010

Million Tears

SHA !!!

Ja jag har haft en hel del saker för mig måste jag säga .. Igår vart de o sova hos alex för att se hockey natte lång och Patrik var där med hejjade också ! De var så satans skönt när finland drar till med två fucking skott de sista 8 minuterna ! Satan för Suomi dom har en konstig humor dom ... Love my Suomi ! STOLT Finsk medborgare e man också !!!!!

Idag kom jag hem, väntade på pappa för vi skulle till house of pain o beställa tid för min tattuering jag ska sätta runt den jag redan har. En text - Te amo la familia.
ska ner dit imorn till Pelle så ska han rita o fixa o trixa, sen ska vi bestäma tid för den. Kommer bli as nice !

Sen var nästa plats maxi, där köpte jag med svart hårfärg och ja jag färgade håret HELT SVART ! riktigt snyggt faktiskt ! Nej jag driver bara, en svart slinga i luggen ska lägga ut bild idag eller nått imorn kanske. Håret e blött fortfarande men de e snyggt redan nu.

Har precis käkat allt möjligt och funderar nu på att dricka upp de sista av redbullen och sen ta ett glas cola popcorn och sen bomba mina öron med den bra musik smaken jag då har, Sjukt sånt musik öra jag har ! Haha ...

Men men senare vet ja ej vad som händer.. Jag blir väl hemma och glor eller nått, sova tidigare en igår är ju en sak som e säker iaf ... sovit till o från kanske 3 timmar sammanlagt.

Ska till fejjan nu o muppa mig ! SEYAH

Inga kommentarer: