måndag 22 mars 2010

Brudar brudar

Ni killar ska vara stolta över eran förmåga att övertala/köra över brudar. Det är så vanligt idag att tjejer inte kan säga emot, och bara stå upp för sig själva. Jag säger inte att ALLA e så. Men dom flesta. Som grejen på krogen. Man ser att en kille börjar stöta på en riktigt packad brud. Hon hakar direkt på och ser ut som att hon träffat sin livs kärlek. MEN som sedan vaknar upp på morgonen med eld i arslet och vill hem.

Dock är då killarna fan likadana. VARFÖR går ni ut på krogen för att leta efter ligg ? ( Kom ihåg jag snackar just nu om dom som GÖR detta, Inte alla. )

Jag fattar mig inte på er, Är det så jävla svårt att vara nykter och bara ta sig i kragen och göra nått annat en att supa sig redlös och sedan dra ut för att hitta en tjej som en minst lika full och inte fattar bättre.

Fy fan så jävla äckligt som det bara kan bli. Det roliga e ju att alla på krogen inbillar sig att alla andra runt omkring e minst lika fulla. Nej nej finns fler som sitter och dricker för smakens skull, Inte för de vanliga "Fullast vinner".

Nej måste säga att jag dricker det gör jag, Men jag e då aldrig full. Det är vad folk tror e man på krogen då e man full. Nej så är de då inte för mig. Och råkar jag bli mer en vad jag hade tänkt på drar jag hem, Men det har inte hänt en.

Börja för fan och tänkt er för. Ni ser helt ärligt inte riktigt kloka ut när ni går "rakt" över dans golvet och krockar in och snubblar på luft. Tjejerna e dock steget värre, Klack skor dom knappt klarar av att gå i nyktert går dom i super packade.. Brukar kalla just dom för , Drogade giraffer.

That´s it for now.

SEYAH

Inga kommentarer: