måndag 22 mars 2010

HISSA OCH DISSA

Sha sha ! Levt mycket bra senaste tiden ! Lyckliga glada människor runt mig som jag gillar mer och mer för varje minut som går !

MEN .. ( toni erving ) eller hur fan de nu stavas säger ....

Jag ska nu berätta om vad jag ska HISSA och DISSA.

Krogen i södertälje. Och varför jag resonerar som jag gör !

HISSEN : Stanley´s och The strip.
Varför ? Stanley´s behnadlar alla människor lika bra. Ingen är mer eller mindre välkommen. Super trevliga människor som jobbar och inga uppkäfftiga människor . Strip har trevliga människor och det fins plats för såna som mig ( Jag hatar små utrymmen ) Det är bra musik och arbetarna där ser fruktansvärt glada och pigga ut , Spc dom i Baren. Man ser allt för ofta bartenders som ser ut att somna !

DISSEN : 550 ! Jag grundar allt på detta , Jag hade biljetter och även mina vänner jag skulle dit med. De första man hör vakten säga är : Dom på lista här dom med biljetter DÄR ----> ! Och just DÄR stog de typ 25 pers och trängdes. Fuck det tänkte jag, har man biljett så har man, Man behndlar inte gästerna efter papper eller vad fan nu vakten gick efter. Så de räckte för mig. Ska man leka "stureplan wannabe" Så får dom leka det. Jag kommer då ALDRIG ens lägga en tanke på stället igen !

Jag tackar nu för mig.

SEYAH

Inga kommentarer: