fredag 19 mars 2010

God morgon eller ...

Nej jag driver bara .. Ställer min klocka på tolv varje dag. Sen ringer den var femte minut och så håller jag på i timmar .. Så jävla skönt när man inte har nått viktigt o göra o bara o ligga och trycka på en knapp o sen sova sova sova ..

Idag ska jag umgås med Matti ! Var igår och tog en kaffe med Tommi o Matti , Men nu får man hitta på nått de e fredag trots allt. Imorgon ska jag Matti o Tommi till 550. Ska hämta biljetter från Bullen senare.

Söndag vet jag inte vad som händer på. Det är trots allt bara fredag idag ! Men inget drickande idag. Två gånger i veckan har ja bestämt att jag högst får dricka på så.

Nu ska jag över till fb och glo runt lite grann tänkte jag !

JUST det, satt igår o prata med Frugan och mamma om de ens är nån som läser min blogg? Jag tror de e högst 3 eller nått. Men Frugan tycker jag ska skriva oftare och morsan hade tydligen sluta läsa den. Men aa, de får väl förbli ett frågetecken för mig.

SEYAH :)

Inga kommentarer: