lördag 20 mars 2010

SENARE en väntat!

Shena sig ! jag skulle ha en lugn kväll som sagt .. Jo tjena .. Matti skulle ta några öl .. Jag fick suget efter cider.. så när dom var på G mot mig tänkte jag .. äh jag tar mina cider ur kylen o dricker jag med !

Vi åkte runt kolla på folk satt oss på macken och chillade, Och så vidare.. Sen fick jag Ideén att vi åker till krogen runt tolv eller så ett litet tag bara. Såg att de va student skiva eller nått på stanley´s så vi parkerade vid The strip och där var vi också tills de stänger.

TOTAL kallabalik utanför .. de var bråk och det var käft smällar hit och dit både i luren och där. Men Matti var smart nog och sa : NU åker vi???? Aa så vi drog.

Vidare till donken och käkade för fulla muggar. Pratade och så vidare. Sen åkte vi runt lite till och Tommies sköna ord, Sexi pitch .. härre gud asså haha .. Tommie vart alltså nykter ikväll men var på G och riktigt happy !

Nu är jag återigen hemma och ligger i sängen och ska ställa klockan på 12 även fast klockan e tjugo i fem. ALLTID klockan tolv.

Vi ska nämligen till systemet imorgon innan de stänger så måste upp då , så inge tryckande på knappen tre hundra gånger ...

Imorn är det 550 som gäller.

Skriver mer imorn ! Godnattzzzz !

SEYAH

Inga kommentarer: