tisdag 30 mars 2010

Moving on

Hola ! Känns som saker o ting börjar lägga sig på sin plats.

Helgen har vart riktigt kul även om de kunnat gott bättre på sina ställen.
Mycket nöjd med veckorna som gott och hoppas de fortsätter på det vis det
gjort nu !

Fredagen spenderade jag med Matti o tommie och stanleys.
Lördagen spenderade jag med Matti o vi drog till the strip.
Söndagen spenderades med Frugan Tommie och Matti.

Dagen spenderades hemma och på Heron city med frugan och Matti. Vi spelade bowling och åt. Sen vart det en kaffe på macken. Sen hemgång.

Tisdag : Hm, inte den blekaste faktiskt får se vad den har och bjuda på, jag kom som sagt på dagen´s grejj !

Onsdag : Ska upp till Mika´s och ta nya pollar och hämta alla Japanska tidningar jag jobbade för i Tokyo.

Torsdag : Inte den blekaste där heller.

Fredag : Hitta på nått för att de så snabbt som möjligt ska bli lördag morgon, Varför ?

Lördag : ELMIA med Tommie och Matti !!! Vittu längtar så jag blir tokig ! Efter det åker vi återigen hem och börjar supa i bilen hem ! Sen blir de att dra ut på the strip!

Söndag : Förhoppningsvis må så bra så man har krafter och göra nått.

That´s it for this week !

SEYAH

Inga kommentarer: