onsdag 17 mars 2010

Vet inte

om jag klarar utav mer. Jag är så trött på alla motgångar, Allt bråk, alla elaka ord. Jag orkar inte vara orlig något mer. Jag kan inte sova för att hjärnan e full med massa ord man får höra. Man har förlorat allt osv..

Jag har hört nog nu. Lite till sen skiter jag i allt och försvinner från alla som inte kan behandla människor för dem de är. Och är det så att jag gjort bort mig och förlorat allt så är det så. Det är försent att gå tillbaka och ändra allt.

Men att bara bli ner trackad och vara luft är det värsta jag vart med om. Jag är inte så trevlig alla gånger. Men det sista jag skulle göra är att säga att nån annan´s liv är över. Att man bränt alla broar.

Jag har ont i magen hela tiden , stressad som en as och är Pressad något så otroligt. Jag är ledsen att jag inte kan bli det alla önskar och att jag inte gör det ni förväntar er.

Men tro inte att det blir bättre av att göra såhär mot mig.

Ni sårar mig.

Inga kommentarer: