torsdag 15 april 2010

02:26

Ja , klockan e alltså det. Och vad ska jag göra ? JO jag ska lägga mig i sängen och sova .............. Undrar hur det går, håller tummen för mig själv iaf.. T missade ju min väckning idag så imorgon äre 11 som gäller. Och somnar jag nu är jag den lyckligaste på jorden imorgon !

Och hoppas över allt annat att de e riktigt fint väder imorgon, Då sätter jag mig med kaffet och ciggen på baksidan och njuter av våren så koooom igen nu vädret !

Kvällen och dagen idag var riktigt soft, Tackar er som jag delade den med !

Känns helt ärligt som att dagen imorgon kommer bli vääldigt långsam, Varför ? Jo för att Pena jobbar till nio och därför ses vi inte för en fredag. Hm ... some bad shit ..

Aja ska tagga till sängen nu och slåss med täcket och tiden !

SEYAH

Inga kommentarer: