torsdag 15 april 2010

Guld byxor ?


Mim´s flickan med guld byxorna ! Mamma kom precis in i mitt rum, Hon kom med en hundring i handen, Jag tog tag i den och den var blöt .. Jag kolla på henne och så sa hon : Jag har hittat tjugor och tior och flera gånger när jag tvättat dina byxor, Och nu en hundring. Kolla kläderna innan du slänger dom i tvättkorgen. Jag började tänka, Jag använder bara kortet.. Jag lägger definitivt inte pengar i fickorna på kläderna, Bara i jackan ? Hm jag tror mina kläder är magiska .. Coolt juh !

Vaknade klockan två idag, skit glad, En timma tidigare en igår ! Fortsätter jag såhär så vaknar jag ju elva till slut ! Nu är det torsdag och imorgon e det fredag. Inte den blekaste vad jag ska hitta på ...

Varit hemma hela dagen iaf, Druckit kaffe tagit det lugnt, får se vad kvällen har att bjuda på.

Har en sån Akon dag idag, bara lyssna på Akon, han e riktigt duktig på texter.

Har även funderat på om jag ska gå med i nån sån där matchmaking.com sida eller något ? Kanske e kul, o tänk så sjukt om jag lyckades hitta mannen som är menad för en idiot som mig ? Grymt ! haha ..

Aja ska glo vidare på den här dum burken o sen... Aa vet jag inte !

SEYAH FOLKS

Inga kommentarer: