lördag 21 augusti 2010

Bloggaren Mim´s , Javisst.

Det här med rubriker har aldrig vart min grejj ! Men men ska berätta lite tänkte jag.

I torsdags umgicks jag med min älskade Jonas, Vi såg film , Remember me, Han är då den bästa skådespelaren av dom alla, Robert.... OJOJ ! King Jonas gillade den också, vi väntar ju på att eclips ska släppas!! Uch läängtar :) Sen chillade vi och la oss och sov, Vakna vandra till konsum köpte mjölk, och sen drack vi båda kaffe. Efter det åkte vi till systemet ( FREDAG ) Och sådär, Lämna av mig hemma, han gjorde allt han skulle göra, träna och så vidare, jag var hemma och tog de lugnt, Sen började jag fixa mig för att vi skulle återförena det gammla med alla boy´s. Hemma hos henttu kom vi sen, vi grillade skrattade, Henttu strippade 2 gånger och aa, ALLMÄNT RIKTIGT JÄVLA NAJS! Tackar alla i sällskapet för en riktigt lyckad kväll !

Och nu lördag, sitter jag här, väntar på papi och lyssnar på musik. Vi ska och handla :) Men men, that´s it 4 now !

SEYAH

Inga kommentarer: