måndag 16 augusti 2010

Nackno !

Javisst vettu! Detta .... ja kära folk , ordet : STRESS Någon i hela världen som ser det ordet som något postitivt? Stress , det är något jag hatar. Det är något som får mitt humör att gå i botten. SPECIELLT på morgonen, Att man måste skynda sig. VISST, ska man någonstans eller så , då ingår det. Men en simpell vanlig morgon, och man känner att stressen börjar komma, Då är morgonen tootalt förstörd ! Japp. HATA STRESS, Bojkottar den snart.

Mitt liv det rullar som vanligt, Inget speciellt hänt och allt är som det ska vara, Bra vänner, bra familj, söta hundar, Och en underbar pojkvän. Har inte så mycket att klaga på, Mer en att jag vill ha ett JOBB nu. Men Matti kollade med däck chefen på Bilia idag, Får se om Mim´s blir en Bilia anställd! Får man även jobba med något man har intresse av, Alltså, Bilar för er som inte lyckas veta vad Bilia är. Man vet aldrig.

Nu sitter jag här och dricker mitt kaffe som vanligt. Kaffet gör morgonen för mig. Idag vet jag inte vad jag ska göra faktiskt. Funderar på om inte jag och matti ska hitt på något. Men det är en tanke. Ska försöka gå på fika med några vänner som hört av sig ett par gånger också. Men men, kaffe koppen börjar nu ta slut så dags för påfyllning !

Ha de gött allihopa !

SEYAH

Inga kommentarer: