tisdag 17 augusti 2010

TISDAGEN DEN 17 AUG

Japp, Så tiden går, det var nyss den första aug enligt mig själv. Tiden bara går och går , sägs att tiden går fort när man har roligt, Men vetefan om det stämmer på mig riktigt ! Då måste hela jag vara ett stort skämt genom att tiden går så satans fort. 4 Månader kvar till jul till er som undrar.. BUJAH !

Idag, idag , aa jag vaknade två av morsan ? Hur kan jag sova så mycket som jag gör ? För ett år sedan räckte det med 3 timmar så var jag vaken i 24 och så vidare, Men då var det full fart, inget slöande, röjj hela tiden och alltid glada spralliga människor som älskade äventyr. Klagar inte på idag, Men detta tempo har börjat satt sig i järnan på mig, Jag är seg hela tiden. Ingen lust till något. Bara att duscha har blivit jobbigt. Då har man inte kul må jag säga.

Men men, blivit så mycket klagande i bloggen på senaste tiden, Förut var det hissanden och dissanden, Nu dissar jag mitt eget liv och hissar inget alls. Hm dax att förändra saker i livet ? JOBB TACK !

Nej nu ska jag sluta skriva, Kommer inte med något spännande och därför sätter jag punkt NU.

SEYAH

Inga kommentarer: