lördag 28 augusti 2010

This weekend

Jaaaa, Igår, åkte mamma och pappa iväg, Jag var hund vakt till Våra två som vart kvar hemma, Var hemma nästan hela dagen, Sen kom älskling och umgicks med mig, Jag duschade och sådär bara, sen åkte vi till han och fixa lite små fixx, Sen kom Matti dit och hämta oss för att vi skulle upp på race i stockholm, Men det var så segt där uppe och kallt utav helvete , Så vi åkte hem igen, Gick upp till jonas och han lagade lite mat, sen åt vi. Åkte sen till mig, tog ut hundarna, Sen åkte vi ner till stan och träffade bosse, Han var på lyset om man säger :P Min bror var även där med sin tjej Anna så snackade vi lite och körde sen hem dom. Sen åkte jag och babyboy hem till mig och tog de lilla lugna och sen la vi oss och sov.

Idag lördag, Vaknde jag 1, klockan tolv skulle jag och Matti åka och shoppa ennu mer nya kläder till honom, Men alla vi försov oss så , Ja jag och Joinas chillade ner och drack kaffe och sådär, Sen drog jag och Matti till nacka och handlade in lite allt möjligt i kläd väg. Riktigt stolt över stilen jag sätter på honom! Kul att hjälpa andra :) Vi såg dogge också, han stog på scenen och såg allmänt dum ut haha.
Sen käkade på på donken och åkte sen hem. Nu väntar jag på mor och far som ska komma hem. På torsdag åker dom till finland och kommer hem måndag, Och då är Mims hundvakt till 4 hundar... Uccch gräver mig i det. Men men , senare ska jag vara med min finaste boy <3 Bästaste :)

Nu ska jag chilla ner på en cigg !

seyah

Inga kommentarer: