söndag 19 september 2010

Jonas




Kärleken för mig betyder en framför allt, Att jag får dela den med en person som gör mig lycklig. Får mig att l'e, Må bra , ha kul med , sakna , känna en trygghet. Får mitt liv att kännas som en dröm. Jag har inte några speciella krav. Men jag vet när jag vill ha något. Jag har en bra känsla för bra och dåligt. Ett bra öga för fint och fult. Jag har ett stort hjärta som kan bortse från brister. Jag har ett långt tänkande. Jag är förlåtande och förstående. Precis så är även du Jonas bergman. Du är så unik, du accpeterar saker en annan person hade backat för. Du finns för mig, du förstår mig något så otroligt. Och du vill mitt bästa. Du har ett hjärta av guld och ett leend'e utöver det vanliga! Så otroligt vackert leend'e! Dina ögon bara gnisstrar. Och din intensiva blick och ditt sätt att prata och berätta saker på. Du är en väldigt varm person som får mig att känna mig som en liten ängel i dina armar. Du får fram de bästa sidorna hos mig, som jag själv inte visste fans. Jag vågade inte tro att jag kunde vara med om detta. Jag själv anser mig inte vara värd en så underbar människa som dig. Men något har jag tydligen gjort som förtjänar DIG. Och what ever happends, Will not lett you go! Man kan säga mycket, men jag har kedjor, lås , lim , såklart silver tejp också, runt om mitt hjärta med dig inutti. Jag kommer inte släppa ut dig, Jag kommer bära med mig dig i mitt hjärta tills den dagen jag dör. Och ska ha dig vid min sida tills death skilljer oss åt. Jag står vid mina ord. Och kunde jag som sagt skriva ett kontrakt för att få vara med dig för evigt, JUST BRING THE PAPER ! Finns miljoner saker att säga om dig, Men det räcker inte till iaf. Det går inte, Mims heart belongs to you ! W.E.L.G.O , you know ! Never ending story, You and me forever.

Jag säger nu och föralltid, Jag älskar dig Jonas bergman.

Inga kommentarer: