söndag 19 september 2010

Fallskärms hoppning today



Jonas,Boss,Sandra,Wille och Pax ! Sandra och jonas skulle hoppa fall skärm idag! Jag wille och boss följde med för att se på ! Riktig skojj må jag säga, planet såg ut som ett gammal krigsplan med silver tejp typ! MEN , den gjorde sitt! Den drog 250 liter i timman och 5 liter olja i timman ... de var en riktig slukare! :) Det var riktigt tufft att se dom, sandra var riktigt glad och hon skrek och tjoade för fullt! Sen åkte vi hem tillbaka till södertälje och käkade lite mat allihopa hemma hos Jonas ! Tack för det! :) Seeen, nu är jag hemma och ska nog koka mig kaffe, var uppe halv 8 imorse, ucsch slut människa man var då :P

Nej nu drar jag! Riktigt najs dag EN så länge, Hoppas på att få vara med min babyboy sen <3 ! Har tråkigt nog bara en bild på Jonas i den fiiina dräckten! Men det togs massa kort med sandras kamera så de gör nog inget!

SEYAH

Inga kommentarer: