onsdag 29 september 2010

Detta visste ni inte

Ja, Mims dag, vad har jag gjort? Just det vet ni inte, Men snart vet ni! Haha. Jag ringde crocks in idag, sökte efter jobb, Dom ville ha ner mig, så jag och mamma åkte, jag gick in pratade med dom, Så test jobbar och gör en mjukstart imorgon kväll, eller aa, klockan 6 ska jag vara där, och jobba ett par timmar och se hur mycket jag kommer ihåg och veta hur dom jobbar, Och går de bra imorn kör jag fredag kväll! och förhoppningsvis får jag stanna där och jobba på! Glad vart jag för det! Men, imorgon förmiddag är det städning och flytt åt min bror som gäller, Blir en ganska tidig uppstigning för att hinna vakna och sen hjälpa han.

Har ikväll sätt på idol och ätit mat, Jonas var förbi en sväng efter gymmet och sa hej <3. Sååå, de e Mims nya uppdatering!

SEYAH

Inga kommentarer: