onsdag 29 september 2010

JONAS DRICKER VIN SEX PÅ MORGONEN!



Ja gott folk, som ni ser har jonas druckit vin klockan 6 på morgonen! Vi låg i sängen för att sova, vi la oss dock mycket mycket tidigare, men vi pratade och fjanta oss! :) , Mims vart hungrig, Jonas blandade mig natt protein, Jag drack den, DÄR kommer han med vin flaskan och häller upp ett litet glas och super ner det ! ? Haha, alltså, min min måste slagit priset, där har man varning på alkohol intag! :D , SEN, 10 min senare i sängen, säger han - Mims ge mig din fot, nej nej *skratt skratt* och så säger han - Låt mig smaka på din fot! Hahah, stackarn så söt :P Men i själva verket ville han hålla min fot.... ja, Vinet Jonas....... ;) haha.

Nej nu får det räcka med skvaller! Du vet att jag älskar dig och att du är min roliga prick! LOVE TO YOU

SEYAH

Inga kommentarer: