torsdag 7 oktober 2010

Mimmi Blogg



Jaaa shenaaaa! Snart har ennu en vecka paserat och vi är snart inne på en ny helg, herre gud så fort tiden går när man har roligt. Dagar och tid bara springer iväg och man hinner knappt uppfatta dagar och nätter. Själva meningen med att tiden ska gå så fort när man trivs som bäst, den gillar jag inte. För att man vill att tiden ska gå så sakta som det bara kan för att få all den tid man vill ha. Imorgon har jag och Jonas redan vart tillsammans i 4 månader. Tiden går för fort! Men, som sagt, jag njuter av min tid med honom, Och jag kommer få njuta hela livet, För att detta inte går att bli bättre en vad det är! Vi passar sjukt bra ihop! Och jag Saknar dig plutt!

Ikväll blir det Lys upp på maren med Jonas, Hoppas regnet ger sig.. Men det blir nog mysigt vilket som. Jag gillar inte regn för den delen heller.. Men det fins alltid något att klaga på ! :) Joinas har en gåta som jag funderar på just nu. Nyfiken och vill bara veta. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! :)

I am a happy bitch!

SEYAH

Inga kommentarer: