onsdag 6 oktober 2010

Onsdag 6 Oktober TANDIS ?!

Shena folkkksssss ! Idag, ja , Mims ska ner till crocs med sin babe, Prata om eventuellt jobb uppgifter till mig, Efter det ska vi till tandläkaren med lilla Mims, Min kära mor har alltid fått gott med sin ljliga dotter och skämmas för att jag e rädd och har många gånger vart otrevlig :P , Men nu går det bättre. Men nu när Jonas fins i mitt liv kan han stötta mig och finnas vid min sida och hålla min hand om det krävs! Jag skäms inte för att jag e jätte rädd för tandläkaren :P.

Och efter det besöket ska vi antagligen gå och ta en kaffe han och jag, Ritkigt mys. Igår var jag hemma hela dagen typ, var iväg handlade med pappa och sen lagade jag mat och sådär. Sen kom Jonas och hämta mig så åkte vi hem till han och lagade mat och lyssnade musik och hade det allmänt mys med lite vin och sådär :) Vi testade en ny vinsort, men jag gillar nog standard vinet mer en det igår :).

Imorgon är det lys upp på maren. Jag och Jonas ska dit tillsammans, det kommer nog vara riktigt mys med alla ljus och alla människor med önskningar. Nu ska jag gå och platta håret igen och välja ut kläder till idag, Rosa byxor är spikat, men vad mer ? ....

Jaja, ha det bäst!

SEYAHHH

Inga kommentarer: